Få hjælp til effektiv branding og skab værdi for din virksomhed

Værdiskabende branding

RentSafe brandguide

En måde at skille sig ud

Branding er ikke noget nyt og fancy, som reklamebureauer har fundet på for at tjene penge. Faktisk daterer det sig helt tilbage til kvægfarmere, som brændemærkede deres kvæg for at skille dem ud fra flokken. Begrebet har dog sidenhen udviklet sig i en mere kommerciel retning, som en strategi for virksomheder til at adskille sig fra sine konkurrenter. Men ideen er grundlæggende den samme: at kunne identificere sin virksomhed i form af et særligt symbol, unik kvalitet, påfaldende værdisæt eller bemærkelsesværdigt slogan. Elementer som vi har særligt øje for hos Kontrast CPH.

Det stærke brand

Hvad er et stærkt brand? Et stærkt brand er et brand, som sidder fast hukommelsen, men også et brand, som skaber troværdighed, og som folk kan relatere til. Når vi lister nogle af Danmarks stærkeste brands, evner de netop dette. Mærsks ikoniske stjerne, som vi genkender selv i det fjerneste hjørne af verden. Eller LEGOs farverige klodser, som efterhånden kan findes på ethvert børneværelse. Men man behøver ikke at være stor for at være stærk. Hvis du formår at få fremhævet og formidlet de kvaliteter, som er unikke for netop dit brand, ja så er du nået et stort skridt på vejen.

Hos Kontrast CPH hjælper vi dig med at blive valgt til

En nødvendighed

Som virksomhed bliver man i dag presset på flere fronter. Konkurrence fra de store drenge i klassen. Konkurrence fra sprinterne i Kina eller Indien. Konkurrence fra butikken på den anden side af gaden. Men det stopper ikke dér. Også forbrugerne er blevet mere kræsne, og mere oplyste. Du bliver målt og vejet på alle punkter. Og det er hér, at branding kommer ind i billedet. De vigtige og særlige tiltag der gør, at din virksomhed og dens produkter eller services bliver valgt til og ikke fra i beslutningsøjeblikket. Hos Kontrast CPH hjælper vi dig med at blive valgt til.

Værdiskabende

Et stærkt brand er yderst værdifuldt. Det genererer loyalitet fra eksisterende kunder, men det har også den vigtige evne til at tiltrække nye. Og dét skaber værdi for din virksomhed. Både nu og på sigt. Ved at opbygge, forstærke eller forny dit brand, hjælper vi dig i gang med denne værdiskabelse. Vi hjælper dig for eksempel med at udvikle din virksomheds identitet i form af et unikt logodesign, relevante budskaber eller et brugervenligt og troværdigt website. Elementer, som hver især og i kombination med hinanden er alfa-omega for dit brands fremtidige succes.

Et logo der skiller sig ud

Logoet er en essentiel del af et gennemført brand. Se hvordan, vi kan hjælpe dig med at få et unikt & stilrent logo.

Eksempler på cases

RentSafe

Verificeringsplatform for lejere & udlejere

Dugfri

Duggede briller hører fortiden til

Nord Indret

Boligindretning med nordiske værdier